MyHotelCard

De meeste gestelde vragen

Hieronder vindt u een antwoord op de meest gestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.

Mag ik mijn huisdier meenemen naar het hotel of de accommodatie?

Of het is toegestaan om een huisdier mee te nemen verschilt per aanbieding. Onder het kopje Diensten staat dit bij elke aanbieding vermeld. Tevens staan daar ook de mogelijke extra kosten genoemd. U kunt bij het maken van uw boeking bij de opmerkingen vermelden dat u een huisdier mee wilt nemen, wij gaan dan de beschikbaarheid hiervoor bij het hotel of de accommodatie na.

Hebben jullie ook 1-persoonskamers?

Wij hebben zeker een aantal aanbiedingen met 1-persoonskamers. De meeste van onze aanbiedingen zijn wel gebaseerd op een bezetting van 2 personen per kamer en daarom betaalt u bij deze 1-persoonskamers wel vaak een toeslag. Als bij de aanbieding van uw keuze er geen 1-persoonskamer te kiezen is, dan voor die aanbieding deze kamer niet beschikbaar. U kunt wel gebruik maken van deze aanbieding, maar dient dan voor 2 personen te betalen.

Hebben jullie ook 3-persoons of familiekamers?

Als wij bij een aanbieding deze kamers beschikbaar hebben staat dit bij de aanbieding vermeld. Dit geldt voor slechts een klein deel van onze aanbiedingen, omdat de meeste aanbiedingen uit gaan van een standaard 2-persoonskamer.

Is het mogelijk om een babybedje of een extra bed op de kamer bij te plaatsen?

Als dit mogelijk is staat het bij de actie aangegeven en de eventuele extra kosten hiervoor betaalt u dan ter plaatse in het hotel. Veelal bieden wij enkel 2 persoonskamers aan en past daar niet altijd een baby of extra bed bij in. Of bij familiekamers geldt vaak op voorschrift van de brandweer of lokale autoriteiten een maximum van 4 personen. Als u hierover op voorhand duidelijk wil hebben dan kunt u dit altijd bij het hotel navragen. Mogelijk bieden zij het wel aan dat als u via ons boekt, zij u in een bepaalde kamer kunnen indelen waar dit past.

Ik kan niet boeken voor de door mij gewenste datum, hoe kan dit?

Wij hebben alle beschikbaarheid die wij voor een aanbieding hebben online staan. Dit betekent dat wij niet daarnaast nog meer aanbod hebben. Als op de kalender bij de aanbieding van uw keuze geen beschikbaarheid meer is (er staat dan geen prijs bij die datum) dan is het op die datum uitverkocht. Dit komt omdat wij werken met zeer scherpe prijzen die vaak maar beperkt beschikbaar zijn. Via het overzicht van al onze acties, dat u vindt op [brandurl]/resultaten, kunt u bekijken welke alternatieven er zijn.

Kan ik ook een andere aankomstdag kiezen?

Het is helaas niet mogelijk om een andere dag voor uw aankomst te kiezen dan in de kalender wordt getoond. Dit heeft er vaak mee te maken dat het hotel of uw accommodatie werkt met weekend, midweek en week arrangementen.

Ik wil 2 of meer boekingen maken, betaal ik dan elke keer reserveringskosten?

Als u meerdere (aansluitende) boekingen tegelijk wilt maken voor dezelfde deal, dan kunt u deze gewoon online maken en beiden betalen. Als u vervolgens ons uw IBAN mailt, maken wij de dubbel betaalde reserveringskosten aan u over, zodat u maar 1x reserveringskosten betaald voor meerdere boekingen.

Mag ik zelf mijn vakantiehuisje schoonmaken?

Als bij de aanbieding vermeld staat dat er bijkomende kosten zijn, waaronder de eindschoonmaak, dan is dit verplicht en mag u dit niet zelf doen om deze kosten te besparen.

Mag ik mijn eigen bedlinnen meenemen.

Als bij de aanbieding vermeld staat dat er bijkomende kosten zijn, waaronder het bedlinnen en eventueel kosten voor het opmaken van de bedden, dan zijn deze verplicht en mag u dit niet zelf meenemen of zelf opmaken om deze kosten te besparen.

Moet ik mijn voucher in een keer besteden?

Nee, het is niet nodig om de hele voucher in 1x te besteden, het restbedrag blijft gewoon geldig.

Kan ik meerdere vouchers inwisselen op 1 boeking?

Dit is helaas online niet mogelijk. Als u de boeking online maakt en in ieder geval al 1 voucher inwisselt op de boeking en vervolgens het restant niet betaalt, maar even contact met ons opneemt, kunnen wij de de andere voucher(s) voor u direct aan de boeking toevoegen.

Kan ik ter plaats mijn boeking betalen?

Het is niet mogelijk om uw boeking ter plaatse te betalen. U dient direct bij reservering aan ons (aan) te betalen.

Kan ik ook een bedrag nu aanbetalen en dan een week voor vertrek het restant voldoen?

Het is bij ons mogelijk om een aanbetaling van 25% + €12,50 te doen als u een boeking maakt van €610,50 of hoger. 42 dagen voor vertrek dient u het restant dan te betalen. Alle bedragen lager dan €610,50 dient u direct bij boeking te voldoen.

Tot wanneer kan ik kosteloos annuleren?

Vanwege onze lage actieprijzen is het vaak niet mogelijk om kosteloos te annuleren. Wij zullen voor elk specifieke boeking na moeten gaan welke voorwaarden er door het hotel gehanteerd worden daarvoor.

Ik wil graag weten hoe jullie aan mijn e-mail adres komen?

In het kader van de AVG zullen wij u deze gegevens uiteraard graag verstrekken. Wilt u hiervoor een e-mail sturen naar info@bookunited.com. Wij komen hier dan binnen 10 werkdagen op terug.

Ik wil me uitschrijven voor de nieuwsbrief hoe doe ik dat?

Onderaan elke nieuwsbrief zit een link om u (deel) uit te schrijven voor onze nieuwsbrief. U kunt er ook voor kiezen om tijdelijk de ontvangst van onze nieuwsbrief te pauzeren. Als u zich heeft uitgeschreven kan het zijn dat u toch nog 1 of 2 dagen een nieuwsbrief van ons ontvangt, want de verwerking van de uitschrijvingen duurt even. Als het onverhoopt niet lukt om u uit te schrijven, stuurt u dan even een mail naar info@bookunited.com, dan verwerken wij dit voor u.

Ik heb een boeking gemaakt en betaald, maar ik heb geen voucher ontvangen?

Het kan voorkomen dat de mail met onze voucher in uw ongewenste mail / spam terecht komt, wilt u die even controleren en anders contact met ons opnemen via +32 38 08 10 59 of info@bookunited.com. Dan versturen wij deze opnieuw aan u.

iDeal Mister Cash Visa Mastercard Maestro PayPal